لطف خدا با ما یار بود و بالاخره روز پس از فردا رو دیدیم و جزو بازماندگان آخرالزمانی هستیم.
قبلاً گفتیم كه از جمله تفاوت های رسانه های قدیم و جدید این است كه ما در استفاده از این رسانه ها از دشمنانمان عقب هستیم. از جمله كاركردهای رسانه ها، این هست كه؛ ابزاری هستند كه اگر از ظرفیت آنها به خوبی استفاده شود، می توانند بگویند مخاطبانشان به چه چیزی فكر كنند. (موضوع افكار مردم رو تعیین می كنند)
شاهد مثال واضح اون همین قضیه ای بود كه اخیراً‌ اتّفاق افتاد؛

قضیه 21 دسامبر 2012.
به قول نظریه پردازان علوم انسانی؛ به نظر می رسد رسانه های غربی به خوبی موفّق به درگیر كردن اذهان توده مردم به موضوع آخرالزمان شدند.
به این معنا كه از سال 2007 تا 21 دسامبر 2012 بحثی مفصّل مطرح كردند با عنوان پایان جهان، در این مدّت خیلی ها بهش فكر كردند، خیلی مستندها ساخته شد، خیلی بحثها شده و وقتها و انرژی ها صرف اون شد و حتّی این روزهای منتهی به بیست و یكم، پیرمردها و پیرزن ها هم تو صفهای نونوایی حرف از پایان جهان و تاریكی كره زمین می زدند. در نهایت هم گفته شد كه منظور این نبود كه جهان نابود می شود، بلكه منظور این است كه جهان وارد مرحله جدیدی شد. یكی هم نیست كه بگه؛‌ جهان از خیلی وقت پیشترها وارد مرحله جدید شده، آن زمان كه انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید و در ادامه اون روحیه انقلابی و مقاومت به سایر ممالك هم رسوخ كرد
پس جدای از مباحث دیگر، رسانه ها این توان را دارند. خوب چرا ما استفاده نكنیم؟ ما كه مضامین دینیمان اینقدر عمیق هست كه فقط كافی است مردم با نمادهای اسلامی آشنا شوند و به آن فكر كنند، فطرتشان راهنماییشان خواهد كرد و راه حق را پیدا خواهند كرد.





داغ کن: داغ کن - کلوب دات کام
نوشته شده در تاریخ سه شنبه 5 دی 1391 توسط محمد مهدی قربانی